lauantai 23. marraskuuta 2013

mä nautin joka hetken jälkeen lisää elämästä ~

On ihana tunne muistella viime viikonloppuu, kaikkea ihanaa ja onnellista. Se oli oikeesti elämää ja tosi iso juttu mulle, iso hyppäys parempaan. Eli oltiin Sallan kans iskän tykönä Ylivieskas perjantaista sunnuntaihin. 
Ensi perjantai iltana se automatka iskän bemarilla meni vaa koomates, iskän autoon oli ihana vaa vajota sinne penkkeihi, puoli nukuttii pimees koko matka ja kaustisella syötii grillillä kanapatonkii haha. Ku päästii iskän työ ja ruvettii tekee petiä ja näin nii oli vaa sellane outo olo, et justii vasta tutustuttii ja nyt ollaa täs! Käytii suihkus ja juotii iltateetä ja ruvettii nukkuu. 
Lauantaina kaikki oli vaa nii ihanaa ja nautittii kaikesta, olin helvetin onnellinen! Me shoppailtii kärkkäisellä ja seppäläs, käytii ihanas tuules juoksemas, syötii iskän tekemää ruokaa ja katottii kasipallo elokuva. Se oli oikeesti järkyttävä, täynnä maailman pahuutta. Mut ei se pilannu meidä päivää, ruvettii laittautumaa ja sitte iskä nakkas meidät oulaisiin. Pari tuntii odotteluu kannatti, koska Haloo Helsingin keikka oli aivan ihana, sanoinkuvaamattoman hyvä fiilis! Meillä oli tosi kivaa ja aaw! Saatii nimmarit ja halit ♡ Haettii kotimatkaksi kunnon mässyt kauheesee nälkään. 
Sunnuntaina herättii aiva ku ei mitää, sitte saatii tietää että myrsky sotkee junaliikennettä. Ei oarhaat fiilikset aamulla epätietoisuudes tehdä lähtöö. Haettii mässyt kaupasta ja mentii asemalle. Luultii et päästää junalla, mut ei sitte päästykää.. Mut kyllä se linkka matka yllättävän nopeasti silti meni. 
Tää viikonloppu oli parasta mun elämäs varmaa ikinä! Kaikkei tärkeimpii oli mun mielestä ne yöt/illat ku juteltii kaikkee, naurettii kaikelle turhalle ja näin. Tää reissu lähensi mua ja sallaa tosi paljo!♡ Salla on vaa nii ihana ihminen, haleja sulle jos/ku luet tän rakas!

Muuten mulle kuuluu kans ihan hyvää,  koulu vaan vie liikaa aikaa ja motivaatio hukas liikunnanki suhteen. Otan vaa rennosti ja nautin elämästä:) Ihanaa ku on nyt luntaki! Koulu ressaa jonki verra, mut parin viikon rutistus vielä ja sitte on joulu, ihanaaa! Nyt pitäs nousta sängy pohjalta ja mennä aamupalalle ja mainosten pariin. Kattoo ny lähenkö sit mietaalle illalla.. 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti