lauantai 11. tammikuuta 2014

kuitenkin joka hetki, päivin sekä öin, se olet sinä jota ikävöin ~

Vuosi 2014 ei ole lähteny käyntiin mitenkää erityisen hyvin mun osalta. Liikunnan suhteen on motivaatio ihan satasessa ja oon kyllä liikkunu aiva kiitettävän paljon ja liikunta on tuonu tähän pariin viikkoon sisältöä ja tosi kivoja hetkiä! Oon ollu kaks kertaa salilla, toisella kerralla yksin ja tällä viikolla Sallan ja Jeminan kans, sillä kerralla oli kyllä tosi kivaa! Tällä viikolla starttas myös Rivakattarien jumpat ja olin tiistaina kahvakuulas ja torstaina kokeilin itelleni ihan uutta lajia, body steppiä! Se oli mulle aika vaikeeta, mutta tosi tehokasta ja haluan kyllä jatkaa sitä! Lenkilläki oon käyny, mutta en tiedä mistä johtuu niin juokseminen ei oikeen lähde rullaamaan. Motia olis, mutta ku oon lenkillä nii se menee aina kävelyksi ja sitte keksin tekosyitä miksei haittaa etten juossu. Tänään oli kyllä sellainenki lumipyry, että ei juoksemisesta tullu hirveesti mitää, mutta pääasia että yli tunnin olin ulkona nauttimas tästä lumesta jota nyt vihdoin viimein tuli! Vielä ku pääsis hiihtämään!
Oon syönytki aika suht terveellisesti, lukuunottamatta perjantai illan mässyjä ja alkuviikosta tuhottua piparitaloa.. Oon ostellu vähä proteiini tuotteitaki :)
Ja niin joo, oltiin perjantaina koulupäivän aikana tutustumas lukioon ja oon ollu aiva täpinöis siitä! :D Olin yhdes vaihees jo vähä sillä kannalla että en jaksa jäädä Teuvalle lukioon vaan haluan muualle johonki rennompaan kouluun, mutta nyt oon taas vahvasti teuvan lukion kannalla, mun mielestä sielä oli tosi viihtyisät tilat ja sellanen rento ja kiva tunnelma ja tietenki älyttömän hyvää ruokaa! En malta odottaa syksyä xd









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti