maanantai 21. huhtikuuta 2014

vaikka pelkään, vaikka vapisen, ei sä et mitään siitä nää, et kyyneltäkään~

Moikka ja sori siitä ettei musta oo kuulunu pitkään aikaan mitään. Mutta mulle kuuluu ihan ookoota, sekasin hyvää ja huonoo. Koulussa on aiva kauheesti kokeita ja kaikkee, mutta mä en saa yhtää mitää aikaseksi, oon aiva pirun laiska. Oon alottanu cheerleadingin, se tuo mun elämään justiin sellasta sisältöä ja haastetta mitä oon kaivannutki, uutta ja pelkojen voittamista. Juokseminen on jääny vähä vähemmälle, mutta en aio sitä silti kokonaan jättää. 
Tää pääsiäisloma on menny todella laiskasti, oon vaan nukkunu. Pienimmällä serkulla, Pihla Marialla, oli ristiäiset lauantaina <3 ja lauantai iltana oltiin Lotan yms kans niitten mökillä, soudettiin ja poltettii kokkoa. Aiva mukava pääsiäinen oli, eipä mulla oo parempaakaa ollu. 
Nyt pitäis kovaa vauhtia kirjoittaa äikän kirja-analyysiä, mutta milläs kirjoitat kun kirjoitusohjelmat ei toimi..
Tästä postauksesta tuli aika tönkköö ja huonoo tekstii, mutta ei voi mitää, on niin kova ressi päällä koko ajan, että ei oikeen ajatus kulje. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti