maanantai 9. syyskuuta 2013

Tehtävä töitä, oikoteitä ei oo! ~

Viikonloppu kului iskän tykönä, ja tämä maanantai meni junassa ja linja-autossa istuen. Mulla ei oo viikonlopusta kauheesti kuvia, mutta oli kivaa, hyvät fiilikset jäi. Perjantaina tulin illalla junalla, niin ylivieskas oli kauppojen yö, eli kaupat auki kahteentoista, makkaraa, metrilakuja ja musiikkia ja näin. 

Lauantaina kauppoihin, ostin tuulihousut joita varmaan vähä kavennan, ku ne on leveet, mutta pituudelta sopivat. Iskä teki sitte jauhelihakeittoa, mä tein sellasen 18 kilometrin pyöräilylenkin ja illalla saunoin sitte iskän uudes pihasaunas ja oli muuten hieno ja hyvä! 

Sunnuntaina taioin ittelleni mahtavan olon juoksemalla ihanat 8.3 kilometriä. Loppupäivä oli autos istumista, kalajoen kautta kokkolaan, siä rosso ja haettiin emmin ystävä seidi kyytiin ja vietiin ne kaustiselle.

Tänään pyöräiltiin iskän kans cittariin, tehtiin ruokaa ja loppu ajan oon matkustanu. Hms ehdin ostaa uuden paidan :3 

Fiilikset on kaikesta hyvästä huolimatta aika maas ny. Sorruin koko viikonlopun ajan kaikkiin herkkuihin; omenapiirakkaa, vaniljakastiketta, muroja, suklaata, jäätelöä, jäätelöä, pizzaa, croissantteja... Joo myönnän: oon epäonnistunu ja sen huomaa mahasta.. Kyllähän mä liikuinki mut silti! Teinkö illalla kuntopiirin? En. Joinko vihreää teetä? En, vaan kaakaota. 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti