keskiviikko 30. lokakuuta 2013

oma maailma, omat säännöt ~

Hei kaikille! Taas vois ruveta valittamaan kuinka ei oo ehtiny postata ja keksii selityksiä, mutta nii, en vaan oo ny postannu, ei voi mitää!:D
Oon kuitenki tehny kaikenlaista, treenannu ja päntänny kokeisiin, ja syyslomaki oli ja meni. Oöin syyslomalla siis iskän tykönä, pari päivää kotona, sallan kans salilla ja sitte keskisellä, kuortaneella ja seinäjoella lotan kans. Aiva huippu loma oli, vaikka en kyllä ehtiny äitin, miin ja viin kans olemaan.. 
Mutta kuortaneella oli ainaki tosi kivaa, käytii salilla, saunottii ja eksyttii, syötii liianki hyvin ja keskiseltä tarttu mukaan vähä taas uusia vaatteita.. Lauantai illalla mentii sitte sannan kans seinäjoelle ja oltii reckless loven keikalla.  Oli tosi kivaa ja näin, hyvä tunnelma ja olo, vaikken mikää fani olekaa. 
Oon treenannu edellee, vaikka nyt on ollu aika lepsua.. mut sallan kans ollaan oltu nyt salilla kolme kertaa, ja meillä on ollu tosi kivaa!:) lenkillä oon ollu jaksamisen ja ajan mukaan, liian vähä, mutta ollu kumminki! Kahvakuula jatkuu onneksi ens viikolla ja juoksemises olis tarkotus ruveta lisäämää kilometrejä. 
Koulu on lokakuus vieny liikaa aikaa ja löysin jopa en ny tiedä motivaation, mutta sisäinen hikarini heräs hetkeksi ja oon hoitanu koulujuttuja aika hyvin, ja kyllähän se on pakko myöntää että tuntuu hyvältä vetää luokan paras tulos, vaikka en todellakaa halua sillä nousta esille tai sillee. Mutta nyt pitäis vähä taas rauhottua, ku kohta tulee eka todistus. 
Viimeviikonloppuna mulla oli pitkästä aikaa aiva helvetin hyvä olo, ku olin sallan kans sannalla yötä. Rentoduttii vaa leffan, mässyjen ja juttelun merkeis, sain kerrottuu vähä erosta ja näin, mutta emmä tiedä, ehkä tarvin lisää puhumista, en oo viel löytäny rauhaa sen suhteen täysin.
Nyt on taas pian viikonloppu, relata sais, mutta en yhtää tiedä viel mitä tekisin. Sunnuntaina pitää leipoa miljalle koska sillä on synttärit, mut kyllä jotain tekemistä pitäis viel keksiä.
Ostospostaus on edellee tekemättä, tulkaa joku laittaan mun peili seinälle,  ennemmin en sitä tee :D
Hyvää ja ihanan kylmää syksyä kaikille,  mulle ainaki kuuluu hyvää,  kova tarve vaan saada tekemistä ja menoja,  mua saa pyytää johonki::)

Nää kuvat on jossai satunnaises ihmejärjestykses..















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti