tiistai 31. joulukuuta 2013

sun kaa oon enemmän elossa ku koskaa~

 Aivan awesome viikonloppu takana, kiitos Salla! 
Torstai oli ahdas auto, marimekko-tyyny, ihanat biisit, ihana salla, pari kyyneltä poskella, hirvi tiellä, unen ja valveen sekainen olotila, ananaslimsaa, kaustisen grilli ja siipiveikot, naurua ja väsyä, pelle ja ihana olo 
Perjantai oli mandariinin haju ja tuntemattomien puheet junassa, ihmispaljous Chydeniassa, kuumuus, jonotus, räntäsade, hymyä ja irvistyksiä, farkkuja, neuleita ja takkeja, nälkäkuolema, siwan kolmioleipä, kiertelyä, istuskelua, kermaista kanapastaa, hiusvärin kirvelevä haju, läheisyys ja jännitys
Lauantai oli rennot vaatteet, meikittömät kasvot, rasvan haju keittiössä, korkeat hampurilaiset, rennot päiväunet, väsyä ja sallan ihanaa hymyä, kylmää vettä ja tuulta, saunan sytyttämistä, kynttilöitä ja shampoita, tähtitaivas ja pohjantähti, yhteinen jäätelöpurkki, paljon sanoja ja tärkeitä sellaisia :*
Sunnuntai oli lähdön haikeeta ja kiireistä tunnelmaa, kiinalaisia junassa, naurua ja puhetta, horjuvia askelia, mauttoman jukurtin perät, suklaata, subia ja jääteetä, pimeää, tuulta, sanoja ja hymyjä, supersportin melskettä ja halaus 
Ennen tätä ylivieska reissua olin ajatellu, että ollaan sallan kans nyt niin läheisiä ku voi olla, mutta olin tosi vääräs, ollaan nyt taas entistä läheisempiä. Tää viikonloppu selvensi mun ajatuksia, rohkaisi mua ja muokkas mua itsevarmemmaksi, onnellisemmaksi ja paljon iloisemmaksi. Salla, oon sun kans enemmän elossa ku koskaan :*

KOLLAASIT VIIKONLOPUSTA POSTAUKSEN LOPUSSA :D

Nyt on uusivuosi, mutta päätin sitte olla kotona, ku kaikki kaverit on jossai ja en edes tiedä olisko jotku bileet ollu, ainakaa mä en ollu niihin tervetullut niin ei sitte. Uus vuos on joka vuosi uudestaa, tänää chillaillaa kotona perheen kans. Ja meillä on kotona sitä paitsi lähiaikoina ollu paljo kivempi ja ilosempi tunnelmaki :)
 




Uusi ihanuuuteni, parasta <3





2 kommenttia:

  1. Oon niin ilonen sun puolesta! ♥ ihanaa et sun elämä menee parempaan suuntaan :*
    En voi sanoa muutaku et lähetän sulle nyt virtuaalihalin :* toivottavasti tuli perille ;) oot kokenu tosi kovia aikoja, mutta oot myös selvinny niistä :-) Onnea ja iloa tulevalle vuodelle, johon ei oo enää aikaa ku reilu 4 tuntia :) ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, apua kui ihana kommentti, hali sulle kans takas kuka ikinä sitte ootkaa!:)

      Poista