maanantai 3. helmikuuta 2014

mä tajuta sain, että nyt tai ei koskaan, tän hetken mä tahdon tallentaa~

Tammikuu meni tosi nopeesti, tuntuu että justiin vasta alko koulu loman jälkeen! Tammikuuhun kuului kaikenlaista; terveellistä ja vähemmän terveellistä ruokaa, juoksemista pakkases, salitreenejä yksin ja sallan kans, sisarusten synttäreitä, kipeenä olemista, ekaa kertaa kebabis syömistä ainon ja erikan kans, lotan kans leipomista, tähtitaivaan kattelua sallan kans, elokuvaa riksun kans ja mettäs piilosilla olemista pikkusisarusten kans. Mulle kuuluu siis hyvää, vaikka välillä on huonompi fiilis, nii suurinpiirtein kaikki on hyvin. Hirveä stressi vaan kesätöistä..
Oon alkanu ny tajuta, niinku varmaan kaikki muutki ysit, että peruskoulua on oikeesti jäljellä enää neljäkuukautta, ja siitäki vielä pois kaikki viikonloput, hiihtoloma, pääsiäisloma jne lomat! Pitäis oikeesti nauttia jokasesta koulupäivästä mitä vielä on täs koulus, täs porukas, täs luokas. Vaikka mulla ei oo mitää isoa muutosta syksyllä, nii silti moni asia muuttuu, tiina ja sanna muuttaa muualle, salla jää yläasteelle, tulee uusia opettajia, eri tyypit samalla luokalla. Aiva hyvin mielin mä lukioon silti meen, se paikka on nii kiva ja mulla on motia opiskella ainaki äikkää ja ruottia oikee paljo. Vähä oon miettiny että löydänköhän sitte paikkani sielä, mutta on mulla ainaki petra, ja toivon tosi kovaa et tutustun paremmin ja tosiki hyvin muitten ysin likkojen kans jotka jää lukioon, joitten kans en vielä oo tekemisis sillee. 

Mutta joo, helmikuu alkoi hiihtämällä, oon yli ilonen et on lunta ja oon hiihtäny edes pari kilsaa, mutta oli se kyllä raskastaki aluksi :`) Sallan kans olin eilen illalla äystööllä kuntojumpas, ja tehos kyllä ainaki sisäreisii, vattaan ja ojentajiin! Tänään olin juoksemas, ja pitkästä aikaa oli sellane hyvä juoksuvire, ettei menny kävelyksi koko lenkki.. Käytii vielä kauhajoella täs illalla perheen kans, syötii abceellä ja käytii cittaris. Laitan ehkä seuraavaan postaukseen kuvan mitä ostin :)
Nyt nukkumaan, heippa kaikille!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti