lauantai 7. syyskuuta 2013

Elämäni aakkoset ~

A ~ aamut - rakastan laiskoja viikonloppu aamuja, nutella voileipiä ja miin kanssa mammittuja minuutteja



B ~ Berliini on toivottavasti mun ja äitin määränpää ensi kesänä, jos vain jaksan opiskella saksaa..

C ~ Chestnut elää ikuisesti muistoissa♥ pallero, joka teki elämästä aina hiukan hauskempaa.

D ~ Dad, pienenä olin iskän tyttö, vanhempien ero repi mut iskästä irti. Nyt oon vähitellen palaamassa takaisin, iskä on päivä päivältä tärkeämpi. ♡



E ~ Emmi ja Annika on mun rakkaat "täys siskot" Niitten kans on koettu hirveen paljo kaikkea paskaa, mutta kuitenkin noustu ja jaksettu.

F ~ Fitness. Kuulostaa ehkä naurettavalta, ku ei oo edes habaa, mutta tykkään salilla käymisestä ja kahvakuulasta, kai tulostakin vielä joskus tulee..



G ~ grandmother - mummo on mulle rakas, hiihtokaveri ♡

H ~ Himpula ♥ Tätä herraa parempaa pupua en tuu koskaan omistamaan. Meidän yhteinen taival on kestäny reilut viis vuotta.

I ~ Itsevarmuus, oon aika hukas itteni kans. Vaadin liikaa ja oon kauhean epävarma ittestäni ihan kaikes; kroppa, hiukset, ulkonäkö, luonne, kaikki!

J ~ Jogging is my life! En olisi tässä ilman juoksemisen harrastamista! Se on se tunne, jonka tietää vasta kun sen kokee.




K ~ Kirjansidonta, en oo katunu hetkeäkään että otin sen valinnaisaineeksi! Se on kivaa, rentouttavaa ja tähän asti ainaki helppoakin.

L ~ Laihduttaminen on aina osa mua. Oon käyny läpi kaikkea sellasta oon läski en nyt syö ei oo nälkä juttua, vääntäny itkien kuntopiirejä ja nukahtanu nälkään. Toivon että pystyisin olla mahdollisimman kauan ilman puntaria, se auttaa , antaa rauhan.



M ~ Milja Mii ♥ Älyttömän ihana pikkusisko. Rakastan niinpaljo, etten osaa sanoin kuvailla.

N ~ Nuoruus, eikös se ole nyt? Yritän nauttia ja tehdä oikeat päätökset. Nyt on toimittava, otettava kaikki ilo irti.

O ~ Opettaja on aina ollu mun ammatti haave. Haluan sitä eniten nytkin ja oon menos tettiin sen mukaan. Mutta katotaan sitten mihin maailma mut vie.

P ~ Perälä on ok paikka asua, mutta en usko että muutan tänne takasin.

Q ~ Question, tähän ei keksi muutakaan. Mutta oon sellanen, että haluisin kysyä kaikenlaasta, mutten silti kysy..

R ~ Riina nimi on aina tuottanu mulle vaikeuksia ja olisinki mielummin Iina. En osaa sanoa ärrää tarpeeksi hyvin, ja nimen toistaminen esim koulussa on noloa ja ärsyttävää..

S ~ Suunnistus on mun yks sivu harrastus, joka on kyllä viime aikoina alkanu  ärsyttää, mutta sillon tällön kivaa ja varsinki jos reitti on helppo ja maastois voi juosta paljo.

T ~ Työnteko on mulle luonnollista. Jaan mainoksia ja ainakin yritän tehdä hommia kotona. Haluan aikuisena kivan työn ja ens kesäksi kesätyöt olis tervetulleita.  Siivoan sillon tällön iskän ja sen firman autoja, paska työ mutta hyvä palkka.

U ~ Uskaltaminen on hemmetin vaikeaa. Uskaltaa pukea joku tietty paita, uskaltaa puhua ja  olla oma ittensä. Siihen oppii vaan harjoittelemalla.

V ~ Veeti on rakas pikkuveli iloineen ja kiukkuineen. Osaa olla niin hermoja raastava ja toisaalta niin ihanakin silti ♡

X ~ XS on ihana vaatekoko, on ihana huomata että ässä on iso, että pitää ottaa xs jos sellanen on, tai pienentää ässää.

Y ~ Yksinäisyys on ikuisesti mun taakka, vaikka oonkin pikkuhiljaa rämpimässä siitä eroon. Mutta se jättää ikuiset arvet, ei ne koskaan katoa kokonaan, vaikka saattavatkin parantua edes osaksi.



Z ~ Äh, tämä jää nyt tähän, en keksi mitään, kun en harrasta zumbaakaan..

Å ~ Åbö, Turku on kaupunki, johon luultavasti ykkösvaihtoehtona haluan muuttaa lukion jälkeen opiskelemaan.

Ä ~ Äiti <3 Rakas ja tärkeä, vaikka äiti onki tehny elämässään virheitä, jotka vaikuttaa negatiivisesti mun elämään, äiti on mulle silti aina se tärkein, se jolta voin kysyä nolojakin kysymyksiä, ja se ei naura.



Ö ~ Ötökät, kammoan niitä! Yöperhoset, hämähäkit ja kaikki on jotenki niin kamalia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti