perjantai 27. syyskuuta 2013

Kun on yksin sitä miettii mitä saanut on aikaan~

Koulu menee nyt ihan penkin alle. Silleen hyvin, että ei oo tarvinnu olla yksin, vaan on ollu kiva olla koulus. Mutta. En ymmärrä mikä mun ongelma on, mut en oo jaksanu opiskella oikein yhtään. Sanakokeet ja matikan harjotus koe meni surkeesti, äitiki oli pettyny. Miten mä meinaan pärjätä lukios, ja miten taion itteni yliopistoon tätä menoa? Viime vuosi oli helppo ja hyvä todistus tuli, nyt kaikki aineet on vaikeita ja motivaatio, minne sä katosit? 

Nyt ei todellakaan oo se aika ku vois höllätä ja ottaa rennommin, ei ikinä ennenku oon valmistunu! On yksinkertainen pakko päntätä tuo viidentoista kirjan pino päähän tän ysin aikana. 

Tet viikko oli mahtava, mä oikeesti haluan opettajaksi. Ehkä mun suunta onki sitte jyväskylä lukion jälkeen, haluan yhistää erityisopen ja luokanopen opinnot. Tän pitäis motivoida mua vaikka kuinka paljo, mutta silti. Tuntuu niin ankeelta avata enkun kirjat. Koko syksy onki jo menny lukematta sanoja tuskin yhtään.. 

Cooper sentään meni hyvin, sain kympin ja parani taas:) ja huomenna luultavasti teron kymppi seinäjoella..







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti