maanantai 17. helmikuuta 2014

vaikka kaikki kaunis murtuu, oot aina siellä minne meen, kaikkeen tottuu ja sydän turtuu, mut mä tahdon vapauteen~

Moi! Moi kaikille ja hyvää ystävänpäivää vähä myöhäs! :) Ei tunnu yhtään helmikuulta, kun kaikki lumet melkeen sulanu ja hiihtokelit meni. Ja tällä viikolla alkaa hiihtoloma.. Helmikuu on täs kulunu aika rauhallisis merkeis, ei oo ollu mitään sen kummempaa tekemistä. Koulus on ollu ihan kivaa ja rentoo, ku on katottu olympialaisia ja oli vanhojen tanssit, halipäivä ja muuttoo uuden koulun puolelle. Demo hautki on tehty ja lopullinen päätös Teuvalle lukioon jäämisestä. 
Niin ja oon sinkku jälleen ihan kokonaan.. 
Helmikuu on menny siis ihan vaan treenailles ja kotona olles, oon ollu kyllä niin laiska että aiva hävettää x) Mutta on kokeista sentään tullu ihan hyviä numeroita, vaikka lukeminen on vaihtunu liian usein hay dayn pelaamiseen ja muuhun turhaan. 
Näis kuvis näkyy kaikkia mun ostoksia, joista tärkeimpänä SUKSET <3 vihdoin sain uudet mahtavat sukset, kiitos äiti :* Harmi vaan että en pääse niitä varmaan tän vuoden sisällä käyttämään..
Musta tuntuu, että ruokakuvat sen kuin lisääntyy mun blogis, mutta se tarkottaa onneksi vaan sitä, että syön nykyään enemmän ja paremmin:)
Ystävänpäivä oli ihana, vaikka olinki illan ihan kotona vaan, niin koulus oli ihanaa! Aiempina vuosina olisin halunnu hypätä ystävänpäivän yli, vihasin sitä päivää ja mulla on kotona jossain laatikoitten pohjalla kaks tyhjää pahvisydäntä, kipee muisto niistä yksinäisistä vuosista. Nyt musta tuntu että kaikki muut varsinki ysit oli sillee että tuttu juttu jo, ei tää oo enää kivaa, mutta mä olin aiva onnes ja odotin halipäivää ku jouluu :`)

Veeti rakas :*





Neutrogenan ihonhoitotuotteita, Citymarket

Fischerin Zero sukset, OW sauvat ja Fischerin juniormonot, Kesport

Protskuu jne

Sukkia ja säärystimiä, Seppälä

Harmaat golleget, Lidl x)   Persikanväriset, Seppälä

Gollegepusero, Seppälä


Ihanat kuulokkeet, Philips






Ensimmäinen ja viimeine halipäivä sydän <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti