keskiviikko 25. joulukuuta 2013

enkeleiden korot kiitää pitkin tavaankannen lattiaa, kuuletko sinäkin sen?~

Ajattelin tehdä nyt huonepostauksen ku oon vaihtanut järjestystä justiin ja muutenki huone on muuttunu täs pikkuhiljaa paljo kivemmaksi kuin ennen. 
Mulla on meillä ainut ikioma huone, kaikki muut joutuu jakaa huoneensa jonku kans. Mutta en kyllä pystyis siihen, koska tarvin niin paljon omaa tilaa ja aikaa. Vaikka nykyään nautinki enemmän muisen seurasta, niin mun sisällä asuu aina jonkinlainen erakko. Oon asunu omas huonees neljävuotiaasta asti, silloin mulla oli keltainen ja iloinen nalle puh - huone. Sitten ku sain muuttaa tähän huoneeseen, niin olin joku 10 tai 11.
Mun huoneen pääväri on vaaleanvihreä, muita värejä on vaaleanpunainen, valkoinen ja oranssia on kans vähä. En osaa oikein sanoa minkä tyylinen mun huone on, mutta ainaki itte tykkään siitä ja se on mun näkönen, tykkään kaikista vanhoista jutuista ja oon halunnu että vaatteita, koruja yms on esillä, ettei kaikkia tarvi sulloo vaan kaappiin. 



Tää vanha lipasto ja tuoli on perintöä isän puolen suvusta, ollaan äitin kans löydetty ja haettu ne meidän vanhan talon ullakolta  :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti