maanantai 23. joulukuuta 2013

sisko, älä luovuta vielä me ollaan vihdoin oikeella tiellä matka on pitkä ja kivinen mutta älä pelkää mä otan sut vaikka reppuselkään ja puolet sun huolistasi kannan säkin tekisit mulle niin ~

Hei kaikille ja ihanaa jouluaaton odottelua! Vitsit tää viikko vierähti nopeesti, HUOMENNA ON JOULUAATTO! Aamulla oli ihana yllätys ku maa oli valkonen, tosin vähän vaan ja melkeen kaikki tyylii sulanu jo, mutta kuiteskin!
Tää lomaviikko meni tosi nopeesti, mutta oon nauttinu jokasesta hetkestä ja mulla on ollu tosi kiva alkuloma, vielä kun loppulomasta on tulos vielä kivempi nii mikäs täs haha ;)
Oltiin Sannan kans pappiksella lenkkeilees täs yks ilta ja oli ihana pitkästä aikaa lenkkeillä, tauon jälkeen tuntuu paljo kivemmalta, tosin jatkan vielä taukoa ja sitte joulun jälkeen kesäksi kuntoon! Sannan kans oli muutenki kivaa, rentoa ja puhutti ivaa kaikkee, syvällistäki ja oli vaan nii hyvä fiilis!
Oon nauttinu tosi paljo näistä ihanista aamuista, ku on saanu nukkua pitkään, syödä ihania aamupaloja ja olla vaan, leipoa ja makoilla. Tein jouluaattoa varten sacher-kakun ja äitille synttärilahjaksi pistaasi pähkinä suklaa kakun.
Perjantaina lähdettii illalla Seinäjoelle. Käytii syömäs Piikis ja mentii tädin työ yöksi, se asuu aiva seinäjoen keskustas. Vietetettii Emmin kans aikaa siinä illalla, katottii yks leffa ja syötii mässyä. Sitte vaa juteltii ja katsottii seinäjoen yötä, oli tosi kiva ilta!:3
Lauantaina menin heti shoppailemaan, ihanaa ku tuut ovesta ulos ja meet kadun yli nii oot Epstorilla. Jotain tarttu mukaanki, ku oli alennusmyynnit jo vähä aluillaan, ostin pari paitaa, kahdet korkeavyötäröiset farkut ja korvakoruja. Illalla sitte lähdettiin Emmin kans Mietaalle ja mulla oli ainaki tosi mukava ilta. Aamulla tuli nukuttua sinne yhteen asti ja mulla menee kyllä koko päivä aina pilalle ku nukkuu noin pitkään, mutta kyllä mietaa on sen arvonen. Koko loppupäivän vaa makoolin, paketoin lahjoja ja leivoin.
Tänään olin aika aamusta Sallan tykönä, kauhee ikävä tullu sitäki täs viikon aikana ku ei oo ehditty näkeen. Mutta nyt oli tosi kivaa taas nähdä, juteltii vaa kaikkee ja salla lakkas mun kynnet. Olin vähä sakilla päällä, mutta ainaki salla jaksoo kattella mua eikä heittöny pihalle xdxdxd

Mulla on aiva outo olo nyt että huomenna on joulu. Tää tuli tosi nopeesti vaikka oli pitkä loma! Meillä on tänä vuonna vähä erilainen joulu ku yleensä on ollu, ku mennään syömään mummulaan ja sinne tulee muitaki sukulaisia ja jopa joulupukki! Oon aika fiiliksis haha. Mutta mulla on edelleen vahva ja hyvä olo siitä, että tästä tulee mun paras joulu. Nyt alkaa oikeesti maha olla kipee jännityksestä, aivan ihanaa! Oon joulufiiliksis!

Yks juttu vielä, haluan kiittää kaikkia jotka on lukenu ja kommentoinu sitä mun tekstiä jossa avauduin tästä yläaste ajasta. Olin sinä iltana ku se tuli esille askis ja monet luki sen, nii olin aiva fiiliksis ja sekasin ja nukuin neljä tuntia vaan sinä yönä. Oli siinä toki muutaki mutta tää oli mulle tosi iso juttu että niin moni luki sen ja nyt ymmärtää mua ja moni on sanonu että se oikeesti laittoi miettimään asioita, ja mä oon itse siitä tosi onnellinen  että mun kirjoituksella voi olla vaikutusta toisiin, se vaan kuulostaa nii hyvältä!

Nyt aivan ihanaa joulua teille kaikille, nauttikaa siitä aivan täysillä ja sydämellänne! 


























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti