maanantai 16. joulukuuta 2013

vierelläsi on kaunista niin, ei pimeä haittaa, tää joulumme on niin kaunista aikaa~

Pihalla on hirveen synkkää ja märkää, mutta onneksi joulutunnelman saa silti loihdittua sisälle. On aiva yli ihanaa ku meillä on näin pitkä loma ja muutenki oon fiiliksissä, koska musta tuntuu että tää loma tulee olemaan aivan ihana, paras joulu ikinä. 
Mun käytösnumero laski ysistä kasiin, hupsis. Mutta ei se mua haittaa, tiän kyllä että en oo ollu enää yhtä aktiivinen ja oon jonkinverran jutellu kaverien kans tunneilla ja näin, mutta mun mielestä se on vaan hyvä asia, koska en todellakaan halua palata takasi hiljaseksi hikke riinaksi jollanen vuosi takaperin olin. Muutenki numerot on tippunu, mutta ei kuitenkaa huolestuttavan paljoa, on ihan se ja sama onko numerot ysejä vai kymppejä, kuitenki pääsen Teuvan lukioon ja siä pitää sitte olla tosissaan, muttei edelleenkää liian :´) 
Täs alkulomasta vaa nuokuin kotona, siivoilin ja fiilistelin joulua. Oon valokuvannu tota videopostausta varten ja edelleen saapi laittaa kommenttia sinne, toteutan sen täs loman aikana. Tänään sain pitkästä aikaa nukuttua hyvin ja nukuinki yli kymmenen tuntia. Söin taas ihanaa täydellistä aamupalaa, oon huomannu, että mulla menee koko päivän suht hyvin jos aloitan sen hyvällä ja tarpeeksi runsaalla aamiaisella! Pesin jo pyykkiä, siivosin keittiötä ja valmistelin ruokaa, nyt oon mummolas tekees tätä postausta ja kohta pitäs tallustaa takasi kotio ja laittaa ruoka valmiiksi.
Illalla meen pitään tyttöjen leffailtaa Sannan työ Lotan ja Petran kans. Syödää mässyä oikeen kunnolla ja katotaa leffoja, aateltiin myös tehdä kaikkia haasteita videolle haha xd
Mutta joo, mulle kuuluu siis tosi hyvää, tästä lomasta on tulos ihana ja kaikkea tekemistäki on ja mulla löytyy jopa intoa postailuun nykyään! :D
Viettäkää ihanaa lomaa vaikka sää on mikä on! 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti